Cursussen en workshops

Cursussen en Workshops Heeft u al goede voornemens voor 2011? Wat dacht u van een bijspijkercursus in een onderwerp dat uw bedrijfsvoering ten goede komt. De Pleisureworld Academy organiseert de komende periode een aantal praktische cursussen die tegemoet komen aan concrete vragen van recreatieondernemers. De cursussen vinden plaats in Elst. Voor meer informatie en inschrijvingen kunt u terecht op www.pleisureworldacademy.nl Google AdWords & Zoekoptimalisatie 5 april Nog 5 plaatsen Leergang Best Marketeer VOL Investeer 1 dag in de training Google Adwords en zoekoptimalisatie. De training biedt u de kennis die u nodig heeft om zoekmachine marketing in uw organisatie op te zetten en in te richten. In deze 1-daagse hands-on training leert u: - De juiste zoekwoorden te kiezen. - Goede landingspagina’s te ontwerpen. - Uw pagina’s hoger in Google te krijgen. - Effectieve Google Adwords campagnes op te zetten. - Campagne management en rapportages. Prijs € 349,- (excl. BTW en handboek) Training in 4 themabijeenkomsten: 25 jan, 15 feb, 29 mrt en 12 mei In de bijeenkomst leert u Social Media optimaal in te zetten en wordt u behoed voor valkuilen. Prijs € 349,- (excl. BTW en handboek) Scoren in de media VOL Free publicity; het klinkt aantrekkelijk. Maar hoe krijg je de aandacht van de media? In deze workshop leert u welke onderwerpen nieuwswaarde hebben en hoe u dit onder de aandacht brengt. Ook gaan we praktisch in op het schrijven van een persbericht en andere vormen van mediabenadering. Prijs: € 349,- (excl. BTW en handboek) 1) Hoe werkt de wereld van internet? Herkennen van de werking van internet; wat zijn de bestaande structuren en wat zijn de nieuwste trends en ontwikkelingen? 2) Wat is een goede website? Wat zijn de essentile onderdelen van een website? Er is aandacht voor toegankelijkheid, vindbaarheid, gebruiksvriendelijkheid? 3) Inspelen op zoekmachines Gevonden worden door Google is essentieel voor de effectiviteit van uw website. We bekijken de diverse manieren om hoger in de zoekresultaten te verschijnen? 4) Meer effect door analyses ‘Meten is weten’; een oud spreekwoord dat dankzij het internet zelfs nog meer toepasbaar is geworden. Wij leren u werken met Google Analytics. U leert hoe u het conversieproces van uw klanten kunt volgen? Prijs € 1.750,- (excl. BTW en handboek) Verover de recreatiemarkt 17 maart Hoe krijgt u uw contacten zover om met u in zee te gaan? En kunt u wel wat hulp gebruiken op het gebied van marketing en sales? Het optimale rendement is alleen nog weggelegd voor bedrijven die in deze markt de vertaalslag weten te maken naar datgene wat de recreatieondernemer zoekt. In de cursus Verover de Recreatiemarkt verwerft u inzicht in deelmarkten en brancheorganisaties. U weet u waar uw klanten zitten en waar uw kansen liggen. Tevens voorzien wij u van strategische tips om uw klantenkring te vergroten en om potentiële klanten te benaderen. Prijs € 349,- (excl. BTW en handboek) Recreatie Subsidie 24 maart Subsidies en fondsen: Kansen voor de recreatiebranche.Deze basistraining is ideaal om snel inzicht te krijgen in de mogelijkheden van subsidies en fondsen voor uw organisatie. Zeker in deze crisistijd is het goed om de weg te weten in het ‘woud’ van regelingen. Hoe we de beschikbare gelden kunnen vinden en benutten ten behoeve van de recreatiesector is de rode draad van deze praktische training. Prijs € 349,- (excl. BTW en handboek) Social Media 10 maart Welke Social Media trends doen zich voor? Welke kunt u links laten liggen en waar moet u wel op gaan inzetten? Of u nu wel of niet gaat Twitteren, doe het in ieder geval met een doel. En vergeet ook zeker niet het effect te meten van de verschillende media op het gebied van traffic naar uw website en de webconversie! 36 Recreatief Totaal • Nr. 1 - 2011 Bedrijvendag op Julianahoeve

Publicaties en onderzoek

Interactieve digi handleiding, deze weekblad of uitgave is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een digitale publicatie omzetten van digitale studiegidsen.

Recreatief Totaal 1 - 2011 Lees publicatie 11Home


You need flash player to view this online publication