Ontdek toeristisch en recreatief Nederland tijdens Holland Beurs De eerste editie van het publieksevenement Holland Beurs wordt gehouden op een typisch Nederlandse locatie, in de “oer” Hollandse polder van de Haarlemmermeer. Het evenement vindt plaats op het terrein van de vorige Floriade uit 2002, nabij Schiphol en de Geniedijk, dat onderdeel uitmaakt van de Stelling van Amsterdam. Overdekt en toch buiten, onder de imposante glazen kap van ruim 30.000m2 vindt Holland Beurs plaats in een aantrekkelijke groene parkstructuur. Holland Beurs kent drie verschillende presentatiezones; binnen in de hal, buiten onder de kap en buiten in het park. De diverse aspecten van Nederland worden ondergebracht in de ‘Holland Laan’, ‘Provincie Gebieden’, de ‘Lifestyle Promenade’ en ‘Het park’. Uniek evenement in het voorjaar van 2012 voor uitstapjes in eigen land Holland Beurs Waar ontdek je Nederland en haal je de inspiratie voor een leuk dagje uit, weekendje weg of een korte vakantie? Holland Beurs geeft in 2012 het startsein voor een nieuw ‘Er-op-uit Seizoen’, en laat zien wat er allemaal te beleven is in eigen land. Het is een voorjaarsevenement vol met inspiratie en vermaak. Holland Beurs speelt in op een trend; Nederlanders zijn steeds vaker geïnteresseerd in uitstapjes dicht bij huis en de eigen cultuur. Kijk maar eens naar het grote succes van ‘Boer zoekt vrouw’ en ‘Ik hou van Holland’ op TV of de toenemende interesse in Streekproducten. staan centraal bij Holland Beurs. Creativiteit wordt beloond als u deelneemt als exposant op een manier die uw onderneming of activiteit kenmerkt. Bijvoorbeeld De Efteling met Langnek, De Keukenhof met Tulpen of Kinderdijk met een molen. Samenwerking levert extra voordeel op wanneer bijvoorbeeld hotels uit een bepaalde regio zich gezamenlijk presenteren. In overleg met de organisatie is in alle creativiteit, heel veel mogelijk. Holland Beurs is de Uitmarkt of Vlaggetjesdag voor het nationale toerisme- en recreatieseizoen Holland Beurs geeft het startsein voor een nieuw ‘Er-op-uit-Seizoen’ in 2012 en brengt diverse toeristische, recreatieve en culturele aspecten van Nederland samen in een uitnodigend voorjaarsevenement. Vooruitlopend op de nationale vrije dagen in het voorjaar en de landelijk verspreide vakantieperiodes, geeft Holland Beurs op het juiste moment inzicht in de mogelijkheden voor een leuk dagje uit, weekendje weg of korte vakantie in eigen land. Het beursconcept is specifiek ontwikkeld als platform voor Nederland-promotie met als doel om uitstapjes in eigen land te stimuleren. Vier dagen staat ‘Er-op-uit’ in Nederland centraal op het evenement en in de media. Uw onderneming en regio bepalen de totale toeristische en recreatieve beleving Holland Beurs presenteert de recreatieve en toeristische mogelijkheden als één aantrekkelijk totaalbeeld per Provincie- gebied aan het publiek. Op deze manier ontstaat een aansprekende ontdekkingsreis door Nederland met een herkenbare Hollandse indeling. Deze beursopzet kenmerkt een eigen uitstraling en deelnemersgroep, die passen bij de identiteit van uw onderneming binnen uw regio. U staat immers samen met andere recreatieve en toeristische initiatieven uit uw regio, voor het totaal-aanbod aan mogelijkheden voor vrijetijds-besteding. Met elkaar vertegenwoordigt u de aantrekkelijkheid van uw regio in de beleving van de consument. Holland Beurs is het gezelligste evenement in het vroege voorjaar Holland Beurs neemt als evenement een unieke positie in. Op een uitnodigende manier maakt het Nederlandse publiek kennis met de Nederlandse veelzijdigheid. De kosten voor een bezoek aan Holland Beurs zijn laagdrempelig. Met een kortingskaart kan men voor e 10,00 het evenement bezoeken. Let op, want parkeren en kinderen tot en met 13 jaar zijn gratis! Holland Beurs richt zich op gezinnen, senioren en de vrouw. Door de aantrekkelijke combinatie met entertainment en vermaak is het evenement het gezelligste dagje uit in het vroege voorjaar. We mikken op ruim 30.000 bezoekers in vier dagen. ‘Doe een dagje Nederland’ tijdens Holland Beurs 2012 van 29 maart tot en met 1 april Holland Beurs heeft als doel het publiek in contact te brengen met diverse culturele, toeristische en recreatieve facetten in Nederland. Dit wordt verpakt in een inspirerend,gezellig en attractief voorjaarsevenement. Holland Beurs prikkelt de bezoeker om ‘Er-op-uit’ te gaan in Nederland. Holland Beurs is hét platform voor een direct één op één contact met uw doelgroep. Bezoek de website www.hollandbeurs.nl en laat u verrassen door de evenementopzet en de aantrekkelijke deelname-mogelijkheden. < Recreatief Totaal >> Nr. 5 - 2011 39 Unieke mix van exposanten Attracties, evenementen, dierentuinen, steden, recreatieterreinen, natuurgebieden, musea, toeristische en recreatieve routes, platteland recreatie, fietsen, wandelen, streekgerechten, gebiedsmarketing, citymarketing, campings, hotels, bungalowparken, jachthavens, bioscopen, outletcentra, speeltuinen, strandvoorzieningen, horeca gelegenheden, bezienswaardigheden, culturele instellingen, Bed & Breakfast, trekkershutten, outdoor activiteiten, watersport, mobiliteit, welness- centra, zwembaden, cultureel erfgoed, monumenten, rondvaart, theater, workshop, tentoonstellingen...enzovoort... Kortom alles wat Nederland boeiend maakt! Beleef Nederland onder één dak Samenwerking, creativiteit en beleving Pagina 38

Pagina 40

Interactieve digitale relatiemagazine, deze weekblad of sportblad is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het van pdf naar digitaal converteren van digi-nieuwsbrieven.

Recreatief totaal Nummer 5, 2011 Lees publicatie 14Home


You need flash player to view this online publication