4 X 1-DAAGSE TRAINING Leerga gang Best Marketeer Dinsdag 20 maart 2012, Dinsdag 24 april 2012, Dinsdag 22 mei 2012, Dinsdag 19 juni 2012 PLEISUREWORLD ACADEMY Wilt u ook meer halen uit uw website? Andre Bruins, Accres Apeldoorn Op een snelle en effectieve manier heb ik in de Leergang Best Marketeer kennis gemaakt met de do’s en don’ts van het inrichten van de funnel (geen fuik en geen tunnel) die webgebruikers op een plezierige manier tot interactie met mijn bedrijf kan brengen. Uiteindelijk gaat het om het realiseren van de juiste klik tussen klant en product, het aanschaffen van een product of het verkrijgen van kennis, en daar kan op heel veel meer manieren in gestuurd worden dan ik dacht of verwacht had. Nu nog even in de praktijk brengen (sprak hij monter).Dank aan Pleisureworld, Toerned en docenten voor de prima organisatie. En dank voor de Droomlocatie in Elst! Bert van der Stoep, Vadesto Outdoor Adventure Hattem Erg leerzaam en voldoende om steeds het idee te hebben dat je het allemaal niet tegelijk in praktijk kan brengen. Een goede combinatie van theorie en zelf actief oefenen. Na deze dagen heb je wel duidelijk de boodschap dat je niet stil kan zitten als je bij wilt blijven. Stof genoeg om een flinke aanzet te geven aan je ‘SocialMedia-praktijken’! Recreatief Totaal >> Nr. 1 - 2012 45 Aanmelden? www.pleisureworldacademy.nl Pagina 44

Pagina 46

Heeft u een gebruiksaanwijzing, virtual paper of internet spaarprogramma? Gebruik Online Touch: boek naar een online publicatie converteren.

Recreatief Totaal 1 - 2012 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication