Bedrijvendag op Julianahoeve

Innovatie volgens planning bij Camping Julianahoeve Toeristische Bedrijven Contactdag 2011 in Renesse Ook in 2011 krijgt u de mogelijkheid om een kijkje in de keuken te nemen van een topbedrijf uit de recreatiebranche: Camping Julianahoeve in Renesse. Noteer 17 mei maar alvast in uw agenda! Het programma van de Toeristische Bedrijven Contactdag wordt aangevuld met een zeer praktisch kennisprogramma. U sluit deze dag gegarandeerd af met een schat aan kennis om uw eigen bedrijf te verbeteren. De garantie van Pleisureworld: u bepaalt na afloop het bedrag dat u deze kennisdag waard vond! De Julianahoeve kampeerplaatsen. Er werd een 10-jarenplan opgesteld met als doel om ieder jaar een deel van de camping te renoveren en opnieuw in te richten. In 2005 werd de naastgelegen camping de Wilhelminahoeve aangekocht. Hier werd het bestaande renovatieplan op aangepast, en uitgebreid met een geheel nieuwe centrumvoorziening. Op 1 mei 2009 zijn de deuren van het overdekte zwemparadijs geopend. Hiermee werd de eerste fase volbracht van het nieuwe centrumgebouw. De tweede fase, een indoor speeltuin met filmzaal en theater, is in de winter van 2009/2010 voltooid. In maart 2010 werd het vernieuwde hart van het bedrijf op een feestelijke manier geopend. Camping Julianahoeve is een camping van 35 hectare, gelegen in de populaire badplaats Renesse en direct aan het strand van de Noordzee. Deze gezellige familiecamping beschikt momenteel over ruim 1500 jaarplaatsen, circa 100 seizoenplaatsen, 220 toeristische plaatsen en 17 verhuuraccommodaties. Wij willen u deze dag vooral veel praktische kennis en vaardigheden meegeven. Vandaar dat we gekozen hebben voor een opzet met twee plenaire lezingen over trends. Wij willen de deelnemers vooral direct laten kennismaken met nieuwe kansen. We gaan aan de slag met workshops waarbij een actieve inbreng van de deelnemers wordt verwacht. Tijdens de rondleiding over het bedrijf gaat u direct in gesprek met het management en de deskundigen die de Julianahoeve tot een succes hebben gemaakt. Na de succesvolle bijeenkomst op campingpark De Bongerd in 2010 zijn we dit jaar te gast bij de familie Troost in Renesse. Camping Julianahoeve is continu bezig met innoveren. Zij kregen van de strenge Duitse ADAC de Caravanning Award 2011 en werden in 2010 verkozen tot beste camping van Nederland door Campinglife (en dit zijn slechts de meest recente prijzen). In 1999 kocht de familie Troost - van Oeveren camping Julianahoeve met 1400 jaarplaatsen en nog slechts 112 Workshops en praktische kennis Programma 17 mei 2011 10.00 uur Ontvangst 10.45 uur Welkom door Ed Troost; gastheer en voorzitter Recron Zeeland 11.20 uur Presentatie 1: ‘Trends in recreatie’ door Hans van Leeuwen 11.30 uur Rondleiding langs diverse onderdelen van de Julianahoeve 13.00 uur Lunch 14.15 uur Presentatie 2: ‘Kansen voor Wellness’ door Marlies Sobczak (ovb) 15.00 uur De Workshops - Leisure Lab ‘Creativiteit’, door Max van Leeuwen (Syntens) - Leisure Lab ‘Social Media’, door Martin van Kranenburg (Pleisureworld Academy) 16.00 uur Testcentrum; probeer nieuwe producten zelf uit in een praktijksituatie - Betaalterminal reserveringssysteem - Vrijetijd en Zorg door een zorgverzekeraar - Streekproducten i.p.v. supermarkt - meer praktijksessies volgen.. 17.00 uur Gezellige netwerkborrel 18.00 uur Luxe Diner in thema restaurant Julianahoeve Kijk voor het actuele programma en inschrijfmogelijkheid op www.pleisureworld.nl/events Kennisgarantie Ondernemers die deelnemen aan deze kennisdag mogen na afloop bepalen welk bedrag deze dag hen waard is geweest. Hiermee geeft de organisator Pleisureworld een duidelijk signaal, dat zij vertrouwen heeft in de kwaliteit van deze bijeenkomst. Recreatief Totaal • Zakelijke evenementen • Nr. 1 - 2011 35 Pagina 34

Cursussen en workshops

Voor vaktijdschriften, online magazines en jaarverslagen zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw presentaties.

Recreatief Totaal 1 - 2011 Lees publicatie 11Home


You need flash player to view this online publication