Axitraxi: specialist in maatwerk! Duurzaam denken is duurzaam doen We maken kennis met een nieuwe speler in de Recreatiemarkt. RetourMatras, een bedrijf dat matrassen recyclet met als doel 100% grondstoffenhergebruik. Dat is de toekomst. Steeds meer organisaties zien het nut en de noodzaak van verantwoord ondernemen. RetourMatras draagt daar aan bij met een uniek recyclingconcept. Oude matrassen worden ingezameld bij gemeentes, woonwinkels, zorgen overheidsinstellingen, hotels en recreatieparken. Dit gebeurt met een dichte RetourMatras-container of via een regionaal ophaalsysteem bij kleinere hoeveelheden. De matrassen vervolgens worden op duurzame wijze verwerkt tot herbruikbare materialen. Er worden geen nieuwe matrassen van gemaakt, maar wel isolatieplaten, ondertapijt en sportmatten. Met deze groene vorm van verwerking biedt RetourMatras een duurzaam alternatief voor het huidige en verbranden. RetourMatras garandeert 100% grondstoffenherwinning in tegenstelling tot grondstoffenverlies. Klanten van RetourMatras krijgen een certificaat van duurzame verwerking en mogen het 100% matrasrecyclinglogo voeren. Dit keurmerk staat voor meedenken én meedoen in een duurzame wereld. Kijk op www.retourmatras.nl Onlangs leverde Axitraxi een gloednieuwe en op maat gemaakte survivalbaan aan TunFun Speelpark uit Amsterdam. Het overdekt speelpark TunFun (4000 m2) is, zoals de naam al doet vermoeden, gevestigd in een voormalige tunnel in het centrum van Amsterdam. Deze unieke locatie vroeg zocht naar een uniek ontwerp en kwam uiteindelijk bij Axitraxi terecht. “Steeds vaker worden we benaderd door een klant die heel specifieke wensen heeft ten aanzien van het ontwerp en/of de maatvoering. Hier spelen wij dan ook graag op in”; aldus Bob Coppens, directeur van het Maldense bedrijf. “Of het nu gaat om een opblaasbaar promotieobject, een springkussen of survivalbaan, alles is mogelijk. Wij kijken samen met de klant wat de wensen zijn en houden hierbij de strenge veiligheidseisen die in Nederland gelden in het achterhoofd. Hierdoor komen wij uiteindelijk met een realistisch en veilig 3d-ontwerp waarin noviteiten en trends Slingerchips In 2011 is Slingerchips dé verrassing geweest op festivals en evenementen. Na het eerste festival op 16 en 17 april jl. waar het voor zowel Slingerchips als voor het publiek een totale verrassing was, is Slingerchips op veel evenementen een bijzondere aanvulling geweest op het foodprogramma. Slingerchips is ontstaan uit de koker van Sculptura, maar is een totaal ander concept. Vanuit een houten paviljoen worden speciale aardappelen met een snijmachine in een lange dunne slinger gesneden (met schil!) en in zonnebloemolie gebakken tot een heerlijke knapperige chips. Er wordt standaard zeezout over gestrooid en dan heeft men de keuze uit een aantal bijzondere smaken, o.a. kummel. Voor de winterperiode heeft Slingerchips een 2-tal “winter”-smaken ontwikkeld. Het concept Slingerchips zal zich in 2012 verder ontwikkelen. Er is een tweede paviljoen gebouwd die kleurrijker en anders gevormd is dan de eerste. Met dit paviljoen wil Slingerchips verder bouwen en zal zich meer onderscheiden van de markt. Ook zijn er nieuwe producten die totaal anders zijn dan nu op de markt is en zal zeker verbazing en plezier opwekken. Een klein tipje van de sluier: Koffie niet zoals nu is dat men een kop koffie koopt, maar men moet er iets voor doen, kaas als tegenhanger van de hamburger, vruchtenspies als verfrissend hapje en verrassende sappen. Deze foodproducten zullen in de loop van 2012 verkocht gaan worden op festivals en evenementen. Voor meer informatie zie www.slingerchips.nl Recreatief Totaal >> Nr. 1 - 2012 43 de wensen van de klant en onze creatieve inbreng samenkomen. Voor meer informatie over de verkoop van opblaasbare speeltoestellen en promotieobjecten kunt u kijken op www.axitraxi.nl/kopen. Bij specifieke maatwerk wensen kunt u contact opnemen met 024-3582885. Pagina 42

Pagina 44

Scoor meer met een online winkel in uw gidsen. Velen gingen u voor en publiceerden cursussen online.

Recreatief Totaal 1 - 2012 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication