Auteur: Hans van Leeuwen, Trendwatcher & Expert in Leisure Funshoppen is publiekstrekker nummer 1. Als we de onderzoeken mogen geloven gaat de gemiddelde Nederlander zo’n zeven keer per jaar funshoppen. We weten ook dat de vrouw des huizes de beslissende stem heeft in bestemmingskeuze. Funshoppen is inmiddels een geduchte concurrent van vele vormen van vermaak, waaronder dagrecreatiebedrijven. A celebration fashion Funshoppen dagelijkse kost voor ons Het is een hard gevecht om de beschikbare vrijetijd van de consument. Aangezien er een afname is in vrijetijd en een toename in het aanbod, ontstaat er een verharding van concurrentie. Wat kun je doen om de consument te verleiden om voor jou te kiezen? Om hier achter te komen zijn we op bezoek bij Piet Zoomers, een fashion store met de meest exclusieve kledingmerken en acht vestigingen door het hele land. De ontmoeting met de huidige directie Bas Zoomers en Richard van Roon vindt plaats in de ModeMall in Wilp. Wat is het Piet Zoomers gevoel? Richard van Roon; “Funshoppen is meer en dat laten wij zien in ons bedrijfslogo en de daarbij behorende slogan: Celebration of fashion. Wij proberen het de klant zo veel mogelijk naar de zin te maken bij het kopen van kleding en aanverwante artikelen.” Welke betekenis heeft funshoppen voor jullie? “De term funshoppen wordt naar onze mening te pas en te onpas gebruikt. Voor ons is winkelend publiek de gewoonste zaak van de wereld. Het gaat 38 Recreatief Totaal >> Nr. 6 - 2011 Pagina 37

Pagina 39

Scoor meer met een web winkel in uw catalogi. Velen gingen u voor en publiceerden onderwijsmagazines online.

Recreatief Totaal - 6 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication